Spotify wprowadzi wkrótce nowy format reklamy. Jeszcze w tym roku osoby korzystające z darmowego planu Spotify będą mogły zobaczyć w odtwarzaczu wideo reklamy.
Nie jest tajemnicą, że nowy format ma przynieść twórcom serwisu więcej przychodów. Reklamy mają być widoczne zarówno na smartfonach, jak i w wersji desktopowej na komputerach. Filmy będą trwały od 15 do 30 sekund, ale w zamian pozwolą na słuchanie muzyki przez 30 minut bez kolejnej przerwy. Obecnie reklamy dźwiękowe pojawiają się co 15 minut.
Reklamodawcy będą mieli do wyboru dwie formy promocji swoich produktów. Pierwsza z nich to wideo wyświetlane na otwartym odtwarzaczu i nie zajmie zbyt dużo miejsca. Druga zajmie cały ekran, co na pewno niewielu osobom się spodoba. Szczególnie, gdy na komputerze, z którego słuchamy muzyki, będziecie np. pracować.
Nie wiemy, kiedy reklamy wideo pojawią się w odtwarzaczu, ale to na pewno kwestia najbliższych tygodni.
Źródło: Spotify
Spotify w końcu z darmową opcją na Windows Phonie!
Obserwuj @PawelKanski na Twitterze