Reklama

Artykuł

Wyniki wyszukiwania w Google się zmieniają – widzieliście już?

Paweł Kański

Paweł Kański

  • Zaktualizowany:

Wielkie zmiany w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie! Wyniki wyszukiwania przechodzą metamorfozę: zwiększył się rozmiar czcionki nagłówków i zniknęły linie podkreślające linki. To prawdopodobnie największa zmiana wyglądu odsyłaczy od początku istnienia firmy.

Google wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania w Google się zmieniają – widzieliście już?

Oprócz zmian w wyglądzie odsyłaczy, wprowadzono lepsze oznaczanie reklam. Dotychczasowe linki sponsorowane można było dosyć łatwo pomylić z organicznymi (czyli naturalnymi i bezpłatnymi) wynikami wyszukiwania. Teraz przy każdej reklamie znajduje się mały znaczek “Reklamy”. Wydaje się, że jest to nieco lepiej widoczne.
Reklamy w Google

Zmiany będą widocznie zarówno w przeglądarkach na komputerze, jak i smartfonach czy tabletach.

Nowe wyniki w Google

Jak się Wam podobają takie zmiany?

Zobacz także:

Źródło: Jon Wiley

Paweł Kański

Paweł Kański

Najnowsze od Paweł Kański

Editorial Guidelines