Wielkie zmiany w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie! Wyniki wyszukiwania przechodzą metamorfozę: zwiększył się rozmiar czcionki nagłówków i zniknęły linie podkreślające linki. To prawdopodobnie największa zmiana wyglądu odsyłaczy od początku istnienia firmy.
Oprócz zmian w wyglądzie odsyłaczy, wprowadzono lepsze oznaczanie reklam. Dotychczasowe linki sponsorowane można było dosyć łatwo pomylić z organicznymi (czyli naturalnymi i bezpłatnymi) wynikami wyszukiwania. Teraz przy każdej reklamie znajduje się mały znaczek “Reklamy”. Wydaje się, że jest to nieco lepiej widoczne.
Zmiany będą widocznie zarówno w przeglądarkach na komputerze, jak i smartfonach czy tabletach.
Jak się Wam podobają takie zmiany?
Zobacz także:
- Dokumenty Google: teraz można instalować dodatki!
- Wtyczki spoza Google Chrome Web Store będą blokowane dopiero po 1 maja
Źródło: Jon Wiley