Ten dzień musiał kiedyś nadejść. Prawie rok po wprowadzeniu reklam na Instagramie w Stanach Zjednoczonych zaczęły się one pojawiać w Wielkiej Brytanii. Oznacza to, że wkrótce możemy zacząć się ich spodziewać także w innych krajach europejskich i w Polsce.
Reklamy pojawiają się jako posty i filmy sponsorowane, a nie w formie irytujących banerów, jakie napotkać możemy w innych aplikacjach czy grach. Firmy, które będą reklamować swoje produkty, nie są przypadkowe. To zazwyczaj liderzy w swoich dziedzinach, np. Starbucks czy Cadbury.
Materiały te mają być wysokiej jakości i teoretycznie będą pokazywać się raczej rzadko. Instagram na pewno nie chce odstraszyć użytkowników zbyt dużą ilością reklam ani ich złą jakością. Można więc mieć nadzieję, że nie będą one specjalnie irytujące.
Źródło: Techcrunch
Instagram ma już 200 milionów użytkowników
Instagram: 5 sposobów, aby znaleźć nowe interesujące osoby
Obserwuj @PawelKanski na Twitterze