W przeglądarkowej wersji Gmail pojawiła się drobna, ale niezwykle użyteczna funkcja. Chodzi o nowy przycisk umożliwiający łatwe anulowanie subskrypcji różnego rodzaju newsletterów, które otrzymujecie.
Jeśli chcecie zrezygnować z wiadomości, które przychodzą do Was od różnych firm, wystarczy otworzyć danego maila. Tuż przy adresie, z którego pochodzi, znajdziecie link „Anuluj subskrypcję”. Wystarczy go kliknąć.
Następnie trzeba naszą decyzje potwierdzić i to wszystko.
Pamiętajcie, że opcja ta działa tylko w przypadku newsletterów, które sami zamówiliście. Nie zadziała więc w przypadku spamu lub informacji marketingowych wysyłanych przez różne firmy.
Źródło: Gmail Google+
Chrome w wersji 64-bitowej wydany na Maca
Sklep Google Play: czas na refundację za kupioną aplikację to 2 godziny, a nie 15 minut?
Obserwuj @PawelKanski na Twitterze