Nie wiem, jak Wy, ale ja od rana mam problemy z zalogowaniem się do mojego konta Apple. Pojawia mi się informacja, że Apple ID lub hasło są niepoprawne. Na początku myślałem, że coś robię nie tak, zapomniałem hasła, albo po prostu nie umiem obsługiwać klawiatury. Niestety próba odzyskania hasła również zakończyła się błędem. Jak donosi serwis MacRumors, problem ten dotknął nie tylko mnie (odzyskałem dzięki temu wiarę w moje umiejętności pisania na klawiaturze).
Konto Apple ID jest odpowiedzialne za pobieranie treści z iTunes oraz App Store i Mac App Store, dostęp do iCloud, a także zakupy w sklepie Apple Online Store. Niestety w chwili obecnej, bez możliwości zalogowania się do konta żadna z tych funkcji nie będzie działała. Nie można także aktualizować aplikacji na iPhone, iPad i iPod Touch, pomimo, że pojawiają się one w App Store. W chwili obecnej nie pozostaje nam nic, jak tylko czekać. Niektórzy użytkownicy Twittera informują, że ich konta zaczęły znów działać, ale jak na razie to jednostkowe przypadki.
UPDATE
Moje konto już działa, a Wasze? Po zalogowaniu się zostałem poproszony o zaakceptowanie nowych warunków użytkowania serwisu. Najprawdopodobniej to ich zmiana doprowadziła do awarii. Zwróciłem się do Apple o oficjalny komentarz, ale jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi.